BIZNES NAKRĘCANY WARTOŚCIAMI
3 powody, dla których klienci TAK NAPRAWDĘ zatrudniają coacha, trenera czy mentora.
CZY TO JEST TWOJA HISTORIA?
Jako osoba oferująca usługi coachingowe lub trenerskie, marzysz by tylko trenować, coachować. Tak bardzo lubisz to robić. Widzisz zmianę, jaka dzieje się w ludziach, zespołach. Jak rosną, promienieją, rozwijają się. To Cię kręci. To ma sens.
W świecie idealnym utrzymujesz się z coachingu czy trenerki. Pokazujesz ludziom lepszy świat. W codziennej rzeczywistości zdajesz sobie sprawę, że aby tam dojść, aby utrzymywać się z coachingu czy trenerki, musisz sprzedać swój coaching albo program rozwojowy…By wpływy były regularne, przewidywalne, stabilne. Zauważasz, że w części finansowej Twojego biznesu nie idzie tak, jak potrzebujesz.
Czy wiesz, że twoi wymarzeni klienci nie szukają coachingu, treningów ani programów rozwojowych.
Nie siedzą i nie myślą: „Jestem zdesperowany, aby pracować z trenerem/coachem”.
Czynniki, które ich motywują brzmią bardziej tak: „Mam problem, którego nie chcę” „Mam cel, który, nie wiem jak osiągnąć” „To, co robię, nie działa”. „Od trzech lat próbuję rozwinąć swój biznes coachingowy, ale oprócz strony i logo jakoś nie idzie tak jak założyłam”
Wiesz, że masz dobry produkt/usługę, ale klienci nie widzą tej wartości?
Masz wrażenie, że ciągle kręcisz się w kółko, żonglujesz pracą i życiem, cierpisz albo na brak czasu albo regularnych przychodów?
Frustruje cię, że klienci nie zauważają, iż to co oferujesz to zupełnie inna jakość niż oferta konkurencji?
Masz dość odpowiedzi: nie mam pieniędzy, za drogo, wyślij ofertę mailem, może później, zastanowię się?
Masz talent, powołanie lub misję, którą chcesz podzielić się ze światem, ale czujesz, że się boisz lub utknęłaś i potrzebujesz wsparcia, aby przejść do następnego etapu?
Czujesz i wiesz, że sprzedawałabyś więcej, gdyby klienci mieli pieniądze. Gdyby byli przekonani, że warto zapłacić za jakość. No i gdyby nie było tyle niepewności, kryzysu i inflacji...
Wyobraź sobie, że doświadczasz stabilności finansowej, otaczasz się spokojem, pracujesz z sensem i jednocześnie masz pieniądze i czas na realizację pasji i marzeń.
Wyobraź sobie, że napisanie oferty, która sprzedaje zajmuje ci mniej niż godzinę.
Wyobraź sobie, że pracujesz tylko z klientami, z którymi chcesz pracować. Na stawkach, które pozwalają ci żyć i pracować tyle czasu, ile potrzebujesz.
Cześć, jestem Gosia!
W poprzednim życiu zawodowym rozwijałam firmy, marki i ludzi. W wieku 40 lat przeszłam na mentalną emeryturę. Pojechałam do Australii, Azji i Afryki. Po powrocie opracowałam i wdrożyłam program FinansoweLove, przestrzeń gdzie wspierałam kobiety, by zarabiały tyle ile chcą: bez wstydu, mądrze a nie ciężko, w poczuciu dobrostanu. Wzięło w nim udział 170 osób.
Jestem coachem, aktywnie zarabiającym na coachingu od pierwszego miesiąca po ukończeniu szkoły. Obecnie, po 8 latach od tego czasu pracuję jako coach z liderami z całego świata, zarabiam w złotówkach i dolarach. Uczę również nowej sprzedaży na Uniwersytecie Warszawskim oraz pracuję jako trener sprzedaży i mentor z osobami całego świata.
Nie mam ciśnienia na ekran. Wybieram spokojne życie w świecie rzeczywistym. Introwertyczka.
Cześć, jestem Kalina!
Coach, Trener, Sprzedawca, Animator. Ze sprzedażą związana jestem od ponad 20 lat, jako sprzedawca, manager zespołu sprzedażowego, a od kilku lat również jako trener i coach rozwijający kompetencje sprzedażowe innych. Można śmiało powiedzieć, że sprzedaż to moja prawdziwa pasja.Przez 13 lat zajmowałam się budowaniem i prowadzeniem zespołu sprzedażowego. Stworzyłam, w trudnych warunkach korporacyjnych, jeden z najbardziej wydajnych w Polsce zespołów zorientowanych na dobro klienta i jego potrzeby. Wspierałam umiejętności sprzedażowe swoich współpracowników i managerów innych placówek. Obecnie organizuję i sprzedaję start-upy w Grupie TROP, a także wspieram rozwój sprzedawców w różnych projektach biznesowych, a także w procesach indywidualnych. Kończąc 6 lat temu Akademię TROP, sama byłam zobligowana do tego by przetrzeć swój własny szlak biznesowy w środowisku edukatorów i nie zawsze było to dla mnie łatwe, dlatego teraz chciałabym podzielić się własnymi doświadczeniami i praktykami….
POROZMAWIAJMY
Często czujesz, że sprzedaż i sprzedawanie jakoś nie idzie w parze z twoją osobowością, wartościami, przekonaniami.